Objednávky prijímame na telefónnom čísle: +421 905 249 743

Všeobecné obchodné podmienky

1. Objednávka

Minimálna hodnota objednávky pre rozvoz je 30 €. Pokiaľ nie je objednávka vyrobená, je možné ju osobne stornovať telefonicky na tel. čísle 0905/249 743.

2. Platba

Platbu je možné zrealizovať:

  • a/ Pri osobnom odbere na prevádzke počas otváracích hodín prevádzky (zverejnených na www.veternik.sk), prípadne pri prevzatí tovaru pri dovoze hotovosťou
  • b/ TatraPay a CardPay (platba kartou cez virtuálny POS terminál Tatra banky, možné je zaplatiť aj kartami VISA, EUROCARD/MASTERCARD a DINRES CLUB vydané akoukoľvek oficiálnou bankovou inštitúciou.)

3. Dodacie a platobné podmienky

V prípade dodania kuriérskou službou Veternik cena za dovoz závisí od adresy doručenia, ktorú je možné zistiť na www.veternik.sk

Predávajúci sa zaväzuje:

  • dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene
  • adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania – zverejnené na stránke www.veternik.sk v čase objednania. V prípade, že objednávku nie je možné splniť (dodať) bude zákazník kontaktovaný operátorom a bude mu ponúknutý podobný produkt. V prípade, že objednávku nie je možné doručiť v dohodnutej lehote je zákazník kontaktovaný operátorom na dohodnutie ďalšieho postupu.
  • vystaviť a priložiť daňový doklad - pokladničný blok, prípadne na požiadanie faktúru

Kupujúci sa zaväzuje:

  • prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar

Predávajúci nenesie zodpovednosť:

  • za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené kuriérom Veterník
  • za poškodenie tovaru zavinené kuriérom Veterník

4. Reklamácie

Reklamácie sú vybavované:

  • telefonicky denne v čase od 9:00 do 16:00 na tel. č. 0905/249 743
  • vyplnením formuláru na www.veternik.sk
  • prostredníctvom kuriéra Veternik
  • osobne na príslušnej prevádzke počas otváracej doby

Záruka

Záruka platí max. 30 min. po dodaní tovaru. Pre uplatnenie reklamácie je zákazník povinný dodržať uskladnenie max. do 8 °C a mať platný doklad o úhrade. Tovar je možné reklamovať, ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75 % objemu z tovaru. V prípade špecifickej reklamácie je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75 % objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia).

Spôsob vrátenia tovaru:

  • osobne
  • prostredníctvom kuriéra Veterník

Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie:

  • pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti
  • pri bezhotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime do 30 dní dobropisom na účet platiteľa

Kontaktujte nás

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

O NÁS

Veterník Natacha Pacal - slovenská tradícia s francúzskym šarmom. Presvedčí Vás o tom, že menej je niekedy naozaj viac...

OBJEDNÁVKY

Objednávky príjmame na telefónnom čísle: 0905/249 743

E-mail: veternik@veternik.sk